Jednym z najistotniejszych aspektów tworzenia dobrego wizerunku klubu sportowego są bez wątpienia informacje, które ukazują się w mediach. Znane jest powiedzenie „nieważne co, byleby o nas mówili”. Oczywiście, nie do końca należy się z tym zgodzić, ponieważ tylko dobre wiadomości będą przyciągać nowych adeptów dyscypliny, kibiców i, rzecz jasna, sponsorów. W takim razie należy zadać sobie pytanie – co robić, by dobre wiadomości o klubie ukazywały się w jak największej liczbie mediów różnorakiego rodzaju?

Postaram się odpowiedzieć na powyższe pytanie na przykładzie działań marketingu medialnego klubu podnoszenia ciężarów LKS „Budowlani” Nowy Tomyśl.

Wypracowanie dobrych relacji z mediami nie jest sprawą, którą możemy załatwić w ciągu na przykład dwóch tygodni. Jest to proces, podczas którego niewątpliwie trzeba wykazać się cierpliwością, pracowitością i pomysłowością. Szczególnie w przypadku, gdy Wasz klub nie jest codziennym tematem z pierwszych stron gazet, a Wy jesteście na początku drogi „tworzenie wizerunku”. Jednak jeśli macie cierpliwość i jesteście pracowici, to jestem przekonany, że w temacie pomysłowości ten artykuł może wam pomóc.

Od czego zaczynamy?

Pierwszą rzeczą, jaką należy zrobić, jest stworzenie listy mediów, na których Wam zależy, czyli takich, w których chcielibyście, by ukazywały się wiadomości o Was. Lista powinna być podzielona na cztery części:

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 0

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

W 2011 roku w czasopiśmie „Journal of Applied Physiology” ukazał się artykuł autorstwa Joynera i wsp., poświęcony rozważaniom nad możliwością „złamania” bariery 2 godzin w biegu maratońskim.

Stypendium sportowe to jedna z niewielu dróg umożliwiających polskim sportowcom wyjazd na studia do USA. Celem tego artykułu jest przybliżenie procesu ubiegania się o taki grant. Na początku warto zaznaczyć, że proces ten jest dość monotonny, a formalizacja wszystkich wymaganych dokumentów – czasochłonna.