Klub i koncern ogłosiły oficjalnie zawarcie umowy o współpracy, która będzie obowiązywać przez najbliższe 4 lata. Porozumienie zakłada, że Microsoft zostanie stra­ tegicznym partnerem tech­ nologicznym Realu Madryt odpowiedzialnym za kilka projektów, których adresatami mają być przede wszystkim kibice jednego z najlepszych klubów piłkarskich na świe­ cie. Według zapowiedzi naj­ ważniejszym elementem tej strategii będzie stworzenie przez koncern z Redmond specjalnej, działającej w in­ ternecie platformy cyfrowej dostępnej dla użytkowników komputerów PC, tabletów, smartfonów, a także urządzeń kategorii wearable (na przykład elektronicznych zegarków). Każdy kibic będzie mógł od­ bywać wirtualne wycieczki po stadionie Realu Madryt przed, w trakcie i po każdym wydarzeniu odbywającym się na tym obiekcie, a także śledzić mecze hiszpańskiej drużyny w dowolnym czasie oraz miejscu.

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 4

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

Wg badań przeprowadzonych przez Pentagon Research kibice piłkarscy nie chodzą na mecze Ekstraklasy i I ligi przede wszystkim z uwagi na ich zbyt niski poziom Spośród powodów absencji na meczach polskich rozgrywek ligowych wyróżnić można pięć szczególnie często wskazywanych przez kibiców piłkarskich uczestniczących w badaniu.