Te maleńkie niepozorne nasiona wpływają na prawidłowe funkcjonowanie przewodu pokarmowego, dzięki zawartemu w nich błonnikowi, zawierają także olej, w którym znajdują się kwasy tłuszczowe omega-3. Są także źródłem żelaza, magnezu i cynku. Wystarczy jedną łyżkę siemienia lnianego zalać ¾ szklanki ciepłej wody, co jakiś czas mieszając. Uzyskamy w ten sposób kleik, który najlepiej pić 2-3 razy dziennie. Innym sposobem jest zmielenie nasion przed zalaniem i spożywanie ich z dodatkiem mleka lub jogurtu. Poza tym, siemię lniane sprawdzi się jako smaczny i zdrowy dodatek do zup, pieczywa, sosów, płatków śniadaniowych czy nawet pasty przygotowanej na bazie oleju lnianego i białego sera

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 4

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

Z roku na rok zainteresowanie triathlonem wzrasta, a organizatorzy tego typu zawodów nie mogą narzekać na brak uczestników. Tegoroczny JBL Triathlon Sieraków odbędzie się w ostatni weekend maja, czyli 28–29 maja 2016 roku. To jedne z pierwszych tego typu dużych zawodów w sezonie, otwierające cykl imprez triathlonowych ENEA Tri Tour.

Zinédine Zidane powoli wprowadza swoją metodykę pracy w Realu Madryt – donosi prasa hiszpańska.