Co nam daje osiągnięcie pełnego zakresu ruchów w poszczególnych stawach?

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 74  Strona 75  Strona 76  Strona 77

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

Wszystkie działania treningowe i okołotreningowe należy sprawdzić na sobie, obserwując reakcje naszego organizmu, wyciągnąć wnioski i być konsekwentnym.

Chętnie oceniamy uczniów, ale sami niechętnie poddajemy się ocenie. Zwykle tego nie lubimy i nie robimy. Boimy się do tego stopnia, że wolimy funkcjonowanie w niewiedzy. Czy to dobre rozwiązanie? W dobie trendów zorientowanych na jakość edukacji – zdecydowanie nie! Kto nie bada, nie analizuje, nie dokonuje oceny swojej pracy, nie będzie się w niej rozwijał.