MAGAZYN TRENERA

Na temat dbałości o zdrowie, treningów, najpopularniejszych zestawów ćwiczeń i rynku fitness w Polsce z Alicją Liczbą, dyrektorem marketingu i PR w Fabryce Formy rozmawia Sławomir Erkiert. 

Fabryka Formy to jedna z większych sieci klubów fitness w Polsce. Do kogo przede wszystkim jest adresowana Państwa oferta?

Jesteśmy po to, by stymulować do życia na najwyższym poziomie, dlatego też oferta Fabryki Formy dedykowana jest wszystkim, którzy mają świadomość, że motywujemy i wspieramy w osiągnięciu tego celu, najlepszego życia. Biorąc pod uwagę statystyki, które mówią, że 61% Polaków nie ćwiczy w ogóle (CBOS, 2012), a co trzeci Polak nie wie, co to ćwiczenia fizyczne (MenStrem.pl, 2012), do tego blisko połowa z nich nie biega, nie pływa, nie jeździ na rowerze (CBOS, 2012) – to działania sieci naszych klubów fitness mają usprawnić polskie społeczeństwo. Chcemy przekonać Polaków, że fitness wcale nie musi kojarzyć się wyłącznie z lekcją wuefu w szkole, aerobikiem czy siłownią. Chcemy zarazić Polaków swoją filozofią, że fit to nie tylko ćwiczenia, ale także sposób na zdrowsze życie. Nasza misja została zauważona i doceniona poprzez nominację w kategorii SCF Leisure&Fitness Retailer of the Year 2015. Zaszczytem jest dla nas znalezienie się w gronie nominowanych do nagrody w tej kategorii.

Można więc powiedzieć, że interesują Was ludzie aktywni – dbający o zdrowie...

W Fabryce Formy interesują nas w ogóle ludzie, z pewnością dobrym odbiorcą naszych usług są osoby, które chcą coś zmienić w swoim życiu. Najczęstszym gościem w naszym klubie fitness jest ktoś w wieku 25­35 lat, niemniej z naszej oferty korzystają także studenci czy seniorzy możemy się poszczycić również 82­letnim klubowiczem. Rozkład płciowy wypada mniej więcej po połowie, zależnie od klubu, jego lokalizacji.

Warto podkreślić, że realizujemy też spotkania z najmłodszymi, lekcje zdrowego stylu życia dla dzieci szkół podstawowych, gimnazjów nakłaniamy do zdrowego stylu życia od najmłodszych lat. Inną formą dotarcia z naszą ofertą są warsztaty fizyczne i psychologiczne dla firm, firm, których pracowników również uczymy, jak dobrze czuć się w miejscu pracy. Poprzez inicjowanie i współorganizowanie eventów z urzędami miast, gmin, rad osiedlowych czy instytucji docieramy do szerokiego grona osób z pełną ofertą zdrowego stylu życia Fabryki Formy.

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 49  Strona 50  Strona 51

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

Na czym opiera się lojalność klientów? Na marce klubu fitness, którą tworzą ludzie – ich kompetencje i budowanie relacji z klientem. W połączeniu z ofertą usługową, wyjątkowością miejsca i atmosferą tworzą jakość, która spójnie i wiarygodnie buduje markę oraz pozwala wyróżnić ją na tle konkurencji. Zatrudniani w klubie trenerzy mają zatem kluczowe znaczenie dla prowadzonej działalności i są wizytówką firmy.